Nu ska jag satsa på...

Egentligen är det ganska värdelöst att bara fundera. Det är, när det gäller träning, i göra:t, som det händer. Idag kände jag ett enormt sug att springa. Och nej, det fanns ingen tid att fundera "passar det nu? Är jag inte lite trött ändå?". Näe. På med skorna. Och supersköna brallorna från Nike som inköptes för ett tag sen.

Och med den inställningen gick det finemang måsta jag säga. Hade kunnat springa en halvtimme i sträck (yes, för mig är det en bedrift!), men höll mig till planen - 15 min löp/3 min gång/12 min löp. Strålande!

Veckans träning blev alltså:

4 löppass
1 corepass
2 långpromenader

Antalet timmar: 4,5 timmars träning!

För att fylla på med lite protein och kolhydrater efteråt blev det en äggröra (med iblandat knäckebröd) och en osötad smoothie med banan, lättfil, mjölk, kanel och kardemumma.

Har fått ett rejält uppsving vad det gäller motivationen - imorgon kanske jag berättar veckans träningsplaner!

Tjing, trevlig söndagskväll!! Och tack för de fina kommentarerna. Det värmde. Mår bra, det är fint att ha vänner omkring sig när kärleken försvinner! Och nu talar vi inte mer om det. Eller bakom lykta dörrar. Bloggen är den positiva delen av livet!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback