14 stunder av ren & (s)kär helg

Och så kom söndagen. Om du sover i nästan tio timmar så kan jag i alla fall säga ett: bra förutsättning att bära upp otympliga föremål och dessutom: energi för bullbak. Du som tycker att sömn är onödigt: tänk om! Dagen har varit full av fina stunder. Jag delar med mig av fjorton.

Vilken stund var din idag?



När du får en väska med finfina raggsockor kan en reaktion vara lycka i strumpformat



Vi trodde att vi behövde Sven idag, när vi bar upp möbler för trappan. Sven fick agera arbetsledare. Och det gjorde han riktigt bra. Svenne The Boss



Stund #3 - när man vet skillnad mellan kamera och kamera. Jo sörrö.




Stund #4 Männen i mitt liv




Titta riktigt noga




Höst i kvadrat. Och även det sista av hösten. Typ snart höstdeflation     Foto: C. Lind




Stund #7 Le och livet ler tillbaka. Men det är okej att fälla en tår då och då också.
Foto: C. Lind



En av mina favoriter idag #8                                        Foto: C.Lind




Blåklint. Får en känsla av Bröderna Lejonhjärta igen. Andra gången för den här veckan.




Sven. Punkt.




Foto: S. Höckert                                      Dagens sötnosar #11                                  Foto: C. Lind




I min värld är mer sömn en förutsättning för kanelbullebak. Eller hur det nu var. Ja. Gott!
Foto: C. Lind



Kärlek i bullformat. Min mage gillar.
Foto: C.Lind



#14








Kommande veckas intention: Rutan

Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar, the Boss!

2011-11-13 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback