Le Friday with The gents

Fredagen inleddes med ett besök på ett av mina favoritbibliotek i stan - Biblioteket Plattan, där jag lånade en intressant bok om att skriva bättre! Den är ganska smal, så utläst hoppas jag den blir. Sen var det häng för hela slanten hemma hos Herr Höckert. Matlagning, städning och Idol!



Att skriva. Känner mig Kallad



Mat, och jag var verkligen hungrig



*väldigt gärna*



Höckert, the Boss



Rullader med god sås, lök och potatismos med persilja



Frasse var med på ett hörn. På sitt sätt



Efterrätt #1



Efterrätt #2



Höckert bakom kameran. Emilia och hennes fina framför



Höckert Och Emilia                                          Foto: C. Lind


Kommentarer
Postat av: Svenne

GILLAR!!

2011-11-20 @ 20:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback