En vackrare lördag får man leta efter...

Jag vet. Det är tisdag. Typ. Imorgon. Eller ja, om en timme. Jag har jobbat järnet tillsammans med min käre far. Jag är så trött att till och med tangenterna känns tunga. Men jag kan ju inte låta bli. Jag ljög på min twitter (EmiliaMorgonsol - följ mig gärna!) - jag skrev att jag prioriterar mig själv och att jag kommer blogga imorgon. Men så tankade jag över bilderna från kameran. Och så kan jag inte låta bli att redigera (för det är så kul! Det lilla jag kan. I picasa)

Det har hänt alldeles särskilt mycket den senaste tiden. Hjärtat verkar slå i en annan rytm. Och jag gillar det. Vill väl kanske inte avslöja för mycket. Men jag vet att det åtminstone finns en som kommer känna sig en aning träffad [smiley!]

Det är klart att ni ska få ta del av min fantastiska lördag. Jag börjar lite smått med Herr H:s besök!



Vi tänkte: promenad. Det blev: promenad



Jag kunde njuta. Inte så konstigt



Det kunde nog de här med...



Jag fotade blommor som en galning



Får väl starta en blogg som heter Blom-marodören



Det var en fantastisk dag



Svenne pallade sura äpplen



Någon hade planterat en bil



Vart man än gick fanns färgerna där



Och jag gick och shoppade på ett favoritsställe



Något nytt har öppnats i mitt liv


Men ni kanske undrar - vad hände sen? Ja. Det blir mer - fortsättning följer inom kort!


Hela jag säger ja
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar :)

2011-09-26 @ 23:30:24
Postat av: Elin

Åh, men det där är ju där jag bor! Visst är det fint ute i Hågadalen? :)

2011-09-27 @ 09:18:27
Postat av: Patrik

Hälsa Farbor H ifrån hans ex-skiftkollega på 1.a Data.

Patrik Eriksson

2011-09-27 @ 12:06:11
Postat av: Svenne

Hej din skojjare Patrik!

Det var länge sedan.

Hoppas allt är väl med dig

Herr H

2011-09-27 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback