Från Klar(a)het till Vacker September



Ibland är det alldeles utmärkt att bara vara. Jag och bästa Maria är duktiga på det. Vi tar dagen som den kommer och planerar inte särskilt mycket alls. Och det fina är att Klara är med på det hela. Fast igår levde den lilla krulltotten enligt sina egna regler. Sova? Nej. Sova i alla fall? Nej. Övertrött? Ja! Sova sen i vagnen? Ja, till slut slocknade hon, innan Maria på riktigt tänkte att något gett henne raketbränsle till frukost. Jag bjuder på en massa bilder, och det var svårt att välja. För ja, hon är ju det sötaste jag vet just nu!




Det här med att gömma sig är ju faktiskt riktigt roligt



Knapra på tacoskal istället för att sova



Men det är klart. Man kan ju mysa i soffan istället



Vi gick ut - och träffade en kompis i busken



Och busa med mamma är toppen!



Jag står hellre här och luktar på blommorna...



...



Maria bjöd mig på fika på fantastiska stället Hållbart & Njutbart (Årsta)



Och det var efter detta som jag åkte iväg och tränade i Tumba - (förra inlägget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback