Fredagstankar

Sov ut idag - det behövdes! Sen har jag haft skypemöte med bästaste Johanna! Att mixa tankar och idéer är dubbelt så bra! Nu äter jag frukost och planerar resten av dagen!


Mitt fokus: att läsa (ni läste väl mitt inlägg om tiden?) - jag väljer alltså bort annat till förmån för läsningen.


Målet idag, annars

* uppfölja mina säljmail (2 st)
* skicka iväg ytterligare ett säljmail (1 st)
* fixa med sponsring (berättar mer när det närmar sig!)
* planera inför nästa vecka


Målet i övrigt: springa. Och jag hoppas att runkeeper sköter sig nu!! Ska testa de nya löparbrallorna. Återkommer med tankar om detta!







Jag saknar dig mindre och mindre. Det kommer annat emellan och det är bra (Melissa Horn)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för boosten!

2011-09-16 @ 12:33:11
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback