Nu är det allvar. Nu finns det ingen återvändo!

Öppnade inkorgen. Jisses, där står det svart på vitt: 1 mil ska springas den 1 oktober 2011. På Topploppet. Och vet du, att jag har ett startnummer också. Ja, men det är lika bra att jag visar på bevis





Sen är det som så att jag springer i bästa teamet. Team Ett dussin pannor. Och! Varför ska du inte springa med oss? Sista anmälningsdagen är imorgon! Kom igen! Klicka här för att anmäla dig! Och skriv sedan att du vill vara med i samma team som mig - alltså ett dussin pannor (jag tror det kommer upp efter att man har fyllt i uppgifterna!)

Varför jag skriver det här? Dels tycker jag att det är kul om fler springer - och jag tävlar om ett par strumpor från gococo - jag har några par hemma som används mest hela tiden.

Förresten. Jag ska på dejt imorgon! Med Suzan, som driver bloggen ett dussin pannor. Hon och jag ska springa tillsammans. Lite nervöst - och skoj ska det bli!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wooooow Emilia! Du är min idol!!!

2011-09-07 @ 17:15:59
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback