Totalt pysselkaos. & fika



Sven kom över idag
. Vi brukar inte huka oss för dåligt väder. Men eftersom det råder undantagstillstånd hemma hos mig, så fortsatte vi på det inkörda spåret: pyssel för hela slanten. Den senaste tiden har jag gjort två fina födelsedagskort och nu även en namnskylt för morgondagens Blogger Boot Camp. Sven intygar att jag är nöjd. Sådär barnsligt nöjd. Vad ska jag säga? Jag är en pyssloman.

Ja tanken för idag var Gröna Linjen och en ny etapp. Men jag och Herr H siktar på tisdag då vi kör en heldag!




Någon fyller år på söndag



Det kan ju bara sluta på ett sätt när man får ett tryckeriset.



Jag har pimpat mina redan fina visitkort inför BBC 2012



Och så var det detta med namnskylten....



...








I stunder av stillhet

Finns ro

Finns Du
Kommentarer
Postat av: malin

Fina visitkort du har knåpat ihop! Pyssel kan man INTE få för mycket av!

2012-04-20 @ 16:35:08
URL: http://malingerdle.wordpress.com
Postat av: Helena M

Finfint! Jag älskar de collageaktiga visitkorten! Kram

2012-04-20 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback