En vän som Sven

I helgen, från och med fredag, har jag haft en massa bra människor omkring mig.
 
Ni vet ju hur matstyrd jag är. Allt planeras kring maten. Det är liksom den jag utgår från i mitt liv. Jag planerar, funderar, skapar recept i huvudet. Mest hela tiden.
 
Hur skönt är det då inte när Herr Höckert tar med sig lunch på fredagen?
 
Och det bästa av allt - han ordnade med matlåda till mig & Christofer så att vi hade på lördagen.
 
Vuxencurling och kärlek på kanske högsta nivå. Hjälpa en vän.
TACK Sven, du är en bästa vän, och att vi känt varandra länge känns så bra!
 
 
Bästa Sven delar ut gratis kramar i somras.     Foto: Maciej Zabielski
 
 
Jag hoppas kunna laga det Svenne gjorde, ska be om recept! Kommer då på bloggen förstås!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Svenne

Hela jag är rörd, men inte skakad, ända in i min själ!
Kram
Svenne
med rätt att leva

2012-12-17 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback