Gröna Linjen löpning - nu med uppbackning!

Att träna med andra är alltid extra kul, och igår träffades jag & Annika vid Hötorget för att tillsammans köra en sträcka på Gröna Linjen. Vi körde till Kristineberg, och det var alldeles lagom för mig! Reflexvästen var förstås på, men broddarna behöll vi i händerna hela vägen, trots att det var moddigt och isigt på många ställen!
 
Sedan blev det häng i Annikas soffa, jag höll på att sätta saffransskorpan i halsen när Annika helt plötsligt spänner ögonen i mig och ropar: du är väl inte allergisk mot nötter!!??
 
Himla trevligt det här.
 
Men givetvis var vår sms-konversation efteråt den som satte ribban för Gröna Linjens nästa etapp.
 
Jo för vi ska springa Kristineberg-Hässelby Strand. 11 km. I januari.
 
Joråsåatt.
 
 
 
Kika in på Annikas blogg för att se hennes version av Gröna Linjen!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback