Små koppar kaffe & böcker som förgyller sinnet

Efter helgen i Marielund har små förändringar kommit in i Emilia-livet.
 
Som att jag går upp tidigare en vanligt. För att det känns bra.
 
Som att jag andas djupare lite mer ofta. För någon sa att min kropp kommer att älska mig för det.
 
Som att min jag-kommunikation är snäppet bättre än tidigare.
 
Fröken Asia var här för någon dag sen. Vi pratade så att munnarna höll på att gå ur led. Vi kom på att vi skulle vilja lära oss att både sy och sticka. Vi får se hur det blir med det! Sen bakade jag bröd, Asia blev inspirerad och jag översatte receptet åt henne. Vi drack kaffe i små små glöggmuggar - vilken bra idé! Det var Asia som tyckte de var fina, så dem fick det bli.
 
Jag bjuder på lite bilder
 
 
 
Mums!
 
 
Ny vana, små muggar
 
 
 
Sammanfattade mina senaste idéer i mitt fina block
 
 
Läser mycket nuförtiden. Till höger ett bokmärke som jag har gjort själv för en herrans massa år sen
 
 
 
 
Gårdagen var jag på ett fint ställe. Sneakpeak:
 
 
 
 
Mer om det i nästa inlägg!
 
 
 
 
I små små mängder är livet underbart
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback