Ge din kropp vad den behöver.



Den 23 maj, idag alltså, kan jag konstatera att jag under maj månad gått och sprungit sammantaget: 78,1 kilometer. Det är dryga 3 kilometer per dag, om jag skulle vara aktiv varje dag. Ett bra genomsnitt. Men det skulle vara lite kul att ha målsättningen 5 kilometer per dag - men det blir också 150 kilometer per månad - görbart eller inte? Kanske en sommarutmaning under juli månad?

En liten överraskning är att jag har börjat springa Gröna Linjen. Dessvärre var min första utflykt kantad av både hunger och att jag sprang vilse. Men jag tog mig från Farsta Strand till Hökarängen, med lite omvägar. Sträckan blev 5,3 kilometer. Note to self: äta ordentligt innan! Och dricka förstås!

Min kropp behöver rörelse
Min kropp behöver kärlek, inte gliringar
Min kropp behöver veta att den är stark

Vad behöver din kropp?













Dagens hjärta går till Svenne som gjorde en bra insats i måndags med att städa och röja!



Kommentarer
Postat av: Svenne

Tack för hjärtat kompis, det känns bra att få det tillsammans med affirmationer och stöd.

2012-05-23 @ 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback