Hässelbyloppet 2012!

 
Hässelbyloppet gick av stapeln idag - och det var med pirr i kropp och knopp som jag och min fotograf begav oss.
 

Det som är oslagbart med lopp är stämningen. Jag blev glad av alla människor, av musiken och att få springa i en lång svans
 
 
Och att min kropp orkar, vill och ger mig det jag behöver
 
 

Vill ni veta hur det gick? Jo, det gick bra - sprang en minut bättre än förra året! Och jag sprang på bra, men tog ibland i alldeles för mycket. Och det gjorde mig trött. Men ändå, jag hade pepphumör, och vid varje kilometer skrek jag: 9 kilometer kvar, 8 kilometer kvar, 7 kilometer och så vidare.
 
 
Klart att det också var jobbigt, men det var så värt det! Att få springa i mål var verkligen en suverän känsla! Och så hade jag mitt fina sällskap som väntade på mig: Herr Höckert och så hjärtat mitt.
 
 
 
Alla foton är tagna av den eminente Christofer Lind
 
Starten
 
 
Slutspurten
 
 
1.06.02
 
 
Härligt att få träffa lite kompisar! Här har vi Szilvia!
 
Min publik!
 
 
Trött, lycklig, varmare klädd!
 
 
Jag känner mig glad och resan går mot att förälska mig i min egen kropp - för den är fantastisk!
 
 
Tack också Lisa & Ki - bra kämpat!!
 
 
Idag ger jag min kärlek till löpningen
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Dorota

Duktiga, duktiga du!!! Heja Emilia! Kram

2012-10-14 @ 20:45:42
Postat av: Annika

Hurra för dig! Stort grattis, vilken prestation!!

2012-10-14 @ 22:37:04
URL: http://strongday.se
Postat av: Johanna

Ja, duktiga du!!! HEJA! Du är fantastisk!

2012-10-15 @ 08:36:01
URL: http://livskick.nu
Postat av: Szilvia

Bra jobbat, tjejen! Kul att springa på dig!

2012-10-17 @ 10:27:00
URL: http://healthbysz.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback