Mild sol i ett mildare liv

Det går inte att undgå den friska luften. Den skira solen. Den nya doften av löv som tar adjö.
 
Och det går inte att undgå livet. Så också denna morgon när jag vaknade 05:15. Utan egentlig anledning. Jag hade ett möte igår som rörde om i grytan. Ett bra möte, men många känslor. Kanske påverkar det mig mer än vad jag tror?
 
Jag gick upp, fick till en träning (cardio, bröst & axlar, 2 plankor & lite stretch) och åt sedan frukost nummer två. Sedan kom jag hem och fikade med mig själv - har nyligen gjort världens godaste kanelbullar (hemligheten är att lägga till lite dinkel i degen!)
 
Men så lite bilder. Så att ni förstår stämningen!
 
Förra veckan var det efterrätt hemma hos Ulliz, på fina nya tallrikar. Och en kladdkaka deluxe!
 
 

Så här koncentrerad är jag ibland. Perfekta bullar kräver perfekt bagerska!
 
 

Det enda som hördes senare var ett enda långt mmmmmmmmmmmmm
 
 

Jag & hjärtat har tagit en del promenader på sistone. Och jag försöker att njuta av nuet. Men oftast pladdrar jag på om mina idéer. Men ibland slår hösten mig häpen och då kan jag stå och bara vara. För en stund.
 

Möter man en gigantisk solros måste man ju faktiskt vara närvarande (datum stämmer inte på bilden!)
 
 

Älskar dig rakt av. Rakt på. Rakt igenom.
 
 
 
 
Tanken är att jag ska vara idéfri på onsdagarna. Joråsåatt. Hjälp mig om du vill! Ge mig något ANNAT att tänka på!
 
Hittade en lista på Spotify som jag har kallat för "Specialutvalda" - sådana listor blir man så glad av när man hittar tillbaka till dem!
 
 
Kärlek utöver det vanliga är riktig kärlek. Strör ut lite här på bloggen - självplock!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback