Strong start med Strongday

 
 
05:15 - klockan ringer. Jag sov oroligt inatt - det är svårt när man vet att man ska upp tidigt. Men jag kände mig ovanligt pigg ändå, kanske för att jag visste att jag skulle träffa denna tjej!
 
 
 
 
För ett tag sedan gjorde Annika ett blogginlägg där hon hörde sig för om någon ute i bloggosfären kunde tänka sig en långpromenad på en sisådär 2 timmar. Givetvis nappade jag. Jag har alltid velat gå upp okristligt tidigt för att trampa några kilometrar. Men det blir inte av. Däremot blir det ju genast svårare när man har bokat en dejt. Då är det bara att köra! Och det gjorde vi, i ett lagom tempo och en pulshöjande trappa borta vid Liljeholmsbron.
Jag fick också ett träningsupplägg av Annika gällande mitt Hässelbylopp! Mer om detta inom kort!
Jag gillar detta med träningsdejtande och har en till snart bokad med Lisa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag strax på något så härligt som babysim med bästa väninnorna! Vad roligt det ska bli! Det är fredag hörrni!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Annika - strongday.se

Tack - utan dig hade jag aldrig gått upp utan snooozat i all evighet!

2012-09-07 @ 09:35:10
URL: http://strongday.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback