Min Apsoluta Favorit Apelsin

Jag äter mängder av grönsaker och frukt. Min kropp vill ha det. Mest blir det i form av råkost. Men så har vi ju apelsinen - vad de har varit goda på sistone. Slurp säger jag bara. På gröten, som den är, i sallad med oliver och gul lök eller varför inte i en fruktsallad?
 
Favoritfrukten just nu
 
 
Gröt deluxe med apelsin och kanel (och senare  mjölk)
 
 
Dagens kloka: skjut upp det du kan. Vila för vilandets skull. Ge vilan hög status i ditt liv, precis som vilket träningspass som helst.
 
Just nu: planerar matintaget tors-sön
 
Högsta önskan: näe, gillar inte att rangordna livet
 
Träning: 3 gånger i veckan
 
Morgondagen: träffar denna fröken för ett träningspass på SATS Gärdet
 
Tacksam: varje dag. Även om jag inte exakt vet hur känslan känns. Jag tror i alla fall att det är tacksamhet
 
 
Kommentarer
Postat av: Uppochhoppa

Vila för vilandets skull, är det det min kropp sysslar med. Svullen hals i snart två veckor, men give me a break!!! Håller med om apelsinerna, de är verkligen mumsiga nu!

2013-02-27 @ 21:27:21
URL: http://uppochhoppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback