ActivateMe - del två - nu med fallskärm!

Efter att ha testat ett inomhuspass med ActivateMe var det dags för den utomhusliga varianten. Jag var jäkligt peppad, det ska medges - det här är sådant som jag går igång på! Det var några stationer uppriggade, och vi började med uppvärmning och lite rörlighet. Stationerna var som följer:
 
1. TRX - triceps
2. Löpning med fallskärm - en ny favorit
3. Omvända burpees - här behöver jag bli rörligare och starkare
4. Rävsax, en typ av bålstabilitetsövning som tog musten ur mig!
 
Betyget är högt för detta pass - men jag märkte att jag trots pepp och glädje inte var i helt hög form. Jag tog ut mig rätt rejält på fallskärmslöpningen, som också var det roligaste momentet. Det fina med det här gänget är: gör vad DU kan. Så jag körde med den energi som jag hade. Kändes bra!
 
Bildkavalkad
 
 
Utomhus är grejen!
 
 
 Kör så det ryker!
 
 
 Vad tuff man är!
 
 
 Tjo & tjim, fortfarande min starkaste gren!
 
 

Alla foton är tagna av den eminente Christofer Lind!
 
 
Veckans träning som den ser ut just nu är:
 
Soma
Shape
Zumba
Något till styrkepass
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback