ActivateMe - tufft, roligt, right-on!

Härliga tider är träningstider. Denna vecka har hitintills bjudit på BodyPump och SatsEnergy. Och sedermera även ett högintensivt pass med träningsklubben ActivateMe. Om jag blev aktiverad? Absolut, så pass att jag idag känner mig mör, fortfarande - det är just den sorten av träning som jag gillar. Finns inget värre än pass där man inte känner att man tagit ut sig!
 
Så, killarna bakom ActivateMe är Brian och Norberto
 - jag skulle kalla dem för träningsentreprenörer med stort hjärta för just: träning!
 
Det blev ett pass som innehöll:
rörlighetsuppvärmning
cirkel med fem stationer
 
och för dem som ville: lite stå på händer och ett test - vem klarar att stå på händer i fem minuter?
 
Jag var med på allt utom det sista. Cirkeln var tung, men jag kände mig stark! Min partner Alex var grym, han hade hamnat på det här passet lite av en slump, så jag var impad!
 
Foton: Christofer Lind
 
Kämpa! Köra!
 
 
Och så lite tjoa & tjimma (det är min starkaste gren)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback