Njuta eller hur var det?

Att det ska vara så svårt. Maj bjuder på helt fantastiska dagar. Och jag känner att jag måste känna, måste njuta av allt det vackra. Men att tvinga fram något som bör födas av naturen är lönlöst.

Så vi gick ut på promenad - en timme sisådär. Och jag tror känslan kom till mig! Härliga maj, du är så välkommen, önskar att du varade ett helt år! Just när solen är på väg ner, när den fortfarande smeker fasaderna på husen, det är så vackert!
 
Det blev en helt träningsfri dag idag. Full med annat - som att ligga på soffan och kolla in dokumentärer. Gråta en skvätt. Som att käka en proteinboll till egengjord chailatte. Som att läsa lite i den där teoriboken. Som att hinna ringa både Telia och Comhem och förklara hur man gör när man tar hand om sina kunder. Lite så. Så pass mycket vila idag att jag hoppas morgondagen bjuder på något alldeles särskilt!

Ute på promenad med morfar - för någon månad sen
 
 
I Uppsala för ett år sedan
 
 

Hittade en finurlig matblogg idag, vars instagram jag tror jag följer. Kika in på matsåklart!
 
Sedan tidigare har jag också funnit matgeek - som jag tror har fått ett bokkontrakt! Också spännande att följa!
 

Inom kort kommer ett alldeles grymt, enkelt, vardagsrecept! Stay tuned!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback