I am loving life again!

Ja, det finns orsaker till detta. Alla kanske jag inte  ska ange, men framför allt känns framtiden ljus och jag är så glad att jag är hel och frisk och kan träna utan problem. Jag tar medvetet ledigt från träningen idag - väljer att umgås med fina Em, som just nu är på väg till en arbetsintervju - all lycka till henne! Tanken var att jag ska skulle hinna gå ned och sola lite, men känner att det kurrar så smått i magen. Planen är pasta igen, ca 1,5 dl (i torr form) och mera tonfisk och lite ägg, tomater, majs m.m. Nu har jag ingen majonnäs hemma, men jag tar olivolja istället!

Ikväll är det dags för parkteater tillsammans med Em (kanske att hennes Anders också kommer!) och Svenne. Tydligen ska det vara något riktigt bra: www.sirqusalfon.com Försöker få mi syrran också!

I helgen ska jag äntligen (!) sätta upp persienner i vardagsrummet - perfekt eftersom jag ska ha gäster nästa vecka. Jag får tacka Sven för att han hjälper mig med mina victory-challenges, ja det betyder helt enkelt att jag faktiskt gör saker!

Idag är det torsdag och jag kom på att jag ändrar datumen för mitt parallella liv vid Mayan. Starten var de facto i måndags - så 3 augusti till den 3 oktober - känn på den ni!

Min "nya" design på bloggen är jag inte riktigt nöjd med, eftersom länkarna endast ser understrukna ut. Men efter mina mayanfria månader ska jag hitta någon som kan hjälpa mig med designen på min blogg. Nu har jag testat bloggandet så pass länge att jag kan tänka mig att faktiskt göra något snyggt med bloggen - ni får hemskt gärna tipsa mig på personer som kan det här med bloggdesign - det skulle uppskattas mycket!

Dagens Victory nummer ett: sorterade tvätten!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckans blogg har dragit igång igen! :D

http://decembermirakel.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-1.html#comment

Ta chansen att anmäla dig du med! Att glänsa lite extra skadar väl aldrig? ;D

2009-08-06 @ 13:44:15
Postat av: sara

fin blogg (:

2009-08-06 @ 13:56:51
URL: http://ssarasstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback