Måbra vecka 4 - jo tack!

Det utvärderas friskt här i bloggen, vecka för vecka, eftersom jag har en utmaning. Det är nästan som ett nyårslöfte - bara att jag börjar lite innan! Så gjorde jag för några år sedan, jag slutade röka en vecka innan nyårsafton - det blir ett sådant stigma om man har nyårsafton som startpunkt.

 

Förra veckan, vecka fyra i måbrautmaningen, var speciell och jag börjar med en betygsättning - 6/9
Det ligger stadigt där och jag är nöjd för att:

1. Jag var sjuk större delen av veckan - trots detta tog jag mig till Tallinn som hade blivit ett vinterland - jag köpte ett par sköna vantar i rättan stund. Jag och mamma pulsade runt där och drack te, shoppade lite och åt god mat. Kvalitetstid helt enkelt!

 

2. Det finns en klar koppling mellan må bra och motion - det blev inte riktigt lika mycket av den varan.

 

3. Jag hade två demodagar som fungerade alldeles utmärkt! Delade ut Lindts Lindor chokladkulor, kände mig som en glädjespridare!

 

4. Sirqus Alfon med gänget igår var ju en höjdpunkt också! Very professional!

 

 

 

Kommande vecka är det julbestyr - men det får inte gå över styr. Julen ska vara glädje, men för många är det också en jobbig tid. Kanske att man är ensam, kanske är det jobbiga minnen som kommer fram. Ledorden för mig blir:

 

LUGN, LJUST, KYRKA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback