Eldandning på gräsmatta och nästa nivå i livet

Kroppen säger nu stopp. Litegrann. Så idag ska jag ta det lugnt. Och göra saker jag tycker om. Lite tråkiga saker ska jag kanske göra också. Som att städa en av garderoberna. Men det jag vill göra framför allt är min affärsplan - men inte i samma tempo som sist, det gick alldeles för fort.

Helgen har varit bra. Mycket träning - det gillar vi. I lördags var jag med min mamma, det var kul och vi promenerade i mina barndomstrakter i Farsta. Solen sken, men det blåste väldigt mycket. Vi gick ut på en brygga och satt där en stund. Sen åt vi mat och jag tränade på Friskis innan jag åkte hem till Gården. Igår, söndag, var det elva-mässan, det har börjat en ny präst och han har redan lärt sig svenska. Han kom hit i onsdags. Det är ganska imponerande! Kyrkfikat var trevligt, det är där saker händer! Dessutom har en av mina vänner kommit tillbaka från sin vandring i Sverige/Norge (30 mil på tio dagar!). Men jag hann inte få någon redogörelse. Det kommer. Sedan träffade jag Herr Höckert på Friskis Skanstull och vi tränade triceps och axlar. Kände mig stark.

Men idag är det vilodag. Det finns ännu en anledning till att jag vill ta det lugnt. Ikväll är det första gången med katekumengruppen där jag ska vara följeslagare - jag vill vara utvilad och ostressad till den. Det är väldigt spännande!

Igår så gick jag och Svenne på promenad på kvällen och la oss på en gräsmatta. Vi har ett ställe, mitt i Gården som är jättebra för meditation. Vi gjorde lite yoga också, med eldandning. Höll på tappa bort en nyckel, men vi hittade den. Som Sven sa, man måste ta risker! Det kommer lite bilder från gårdagen!











Kommentarer
Postat av: Sven

Bra bilder

2009-09-07 @ 10:00:01
Postat av: Dora

Vad härligt det ser ut med meditationen på gräsmattan. Jag vill vara med nästa gång :)

Kram

2009-09-07 @ 18:54:21
Postat av: Emilia

Klart att du ska vara med :)

2009-09-07 @ 22:03:47
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: monika

heej hur mar du? Ska du till polen om en vecka?

pusss

2009-09-08 @ 16:29:44
Postat av: Jenna

Såg härligt ut att ligga i gräset i sensommarmörkret :)

2009-09-08 @ 21:39:48
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Emily

Vilka härliga bilder. Det ser ut som du och Sven har så skönt och roligt. :)



Kram Emily

2009-09-10 @ 14:16:17
URL: http://www.emforme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback